VERSİYON 2 DE MUHTEŞEM SÜPRİZLER!!!
---> V A R A N 1
Bir çoğunuzun beğendiği fakat Türkçe harfleri göstermiyor diye kullanmadığınız Stone Skin in Türkçesi!

---> V A R A N 2
Artık FM oynarken maçları zevkle seyredeceksiniz. Muhteşem bir SES PAKETİ!

TAM SÜRÜMÜ FM 2005 YÜKSELTME PAKETİ Versiyon 2'nin İÇİNDE YER ALACAK OLAN MUHTEŞEM BİR YAMA!
FM 2005 SES PAKETİ nin yapım çalışmaları devam ediyor.
Şimdilik demosunu beğeninize sunuyorum. İndirmek için aşğıdaki linke tıklayın:
FM 2005 SES PAKETİ (demo)
BU YAMANIN SADECE DEMOSUNU YÜKLEDİĞİNİZDE BİLE...
--->Dünyanın en ateşli spikerlerine sahip G.Amerikadan muhteşem bir gol sesi,
--->Oyuncu değişikliklerinde yapılan anons sesi (CM5'teki gibi),
--->Ve maçın düğümlendiği anlarda araya giren güzel bir taraftar şarkısı
OYUNUNUZA EKLENMİŞ OLACAK
NOT: Elinde herhangi bir formatta yerli yada yabancı taraftar sesi dosyaları olan arkadaşlar upload edip adresi bana yollarlarsa ses paketinin tam sürümüne ekleyebilirim.
SÖZ VERİYORUM VERSİYON 2 BEKLEDİĞİNİZE DEĞECEK!
***intern***
Her türlü soru ve sorununuz için:
ruzgarsbf@yahoo.com