
EVET ARKADAŞLAR VERSİYON 2 NİN ÇIKIŞ TARİHİ AÇIKLANDI. O GÜNÜ İPLE ÇEKTİĞİNİZİ BİLİYORUM.
5 EYLÜL PAZARTESİ GÜNÜ BEKLEDİĞİNİZİ ALACAKSINIZ
!!! VERSİYON 2 DEN SON GÖRÜNTÜLER !!!



MADE IN

--------------------------------------------------------------------------------
ÖNEMLİ DUYURU 1:
Arkadaşlar beklemiyoruz ama olur da bir aksilik çıkar ve açıkladığımız gün yamayı sizlere ulaştıramazsak şimdiden özür dileriz. (%90 böyle bir şey olmaz ama yinede tedbiri elden bırakmamak lazım).
ÖNEMLİ DUYURU 2:
Hepinizin bildiği gibi transfer dönemi 1 Eylülde bitiyor. 5 Eylül de ise yamamız çıkıyor. Bu dört günlük arada versiyon 2 yi olabildiğince test edeceğiz, hataları düzelteceğiz.
AMA HER İNSAN HATA YAPABİLİR. İŞTE BUNUN İÇİN YAMA ÇIKTIKTAN SONRA YANİ 5 EYLÜLDEN İTİBAREN 30 EYLÜLE KADAR VERSİYON 2 DE GÖRDÜĞÜNÜZ HATALARI,YANLIŞLARI ÇÖZÜMLERİYLE BİRLİKTE BURAYA YAZARSANIZ YA DA MAİL YOLUYLA BANA GÖNDERİRSENİZ 1 EKİM 2005 TE ÇIKACAK VERSİYON 2.1 E KATKI SAĞLAMIŞ OLURSUNUZ.
1 Ekim 2005 te çıkacak olan Versiyon 2.1, v2'nin hatalarını düzeltmek için ve o tarihe kadar gerçekleşecek olayları oyuna aktarmak içindir.
----------------------------------------------------------------------------------
ruzgarsbf@yahoo.com
***intern***