FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo uheuheuhuhe :D editor felan gerek yok ki photoshop Plug-In'leri oluyor onlarlada yaparsin :D evet photoshopdada oluyo ama tüm katmanı alıyo diğeri daha ii :) İnter Away-CL
ZoRo Bayaga guzel olmus ama siyah daha acik olsa daha iyi olurdu ( bu benim zevkim yani forma bole ola bilir veya sen bole seve bilirsin :) ) yoo photoshopdaki adam gibi plug-in bulursan onlarda gayet guzel yapyo :D
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo Bayaga guzel olmus ama siyah daha acik olsa daha iyi olurdu ( bu benim zevkim yani forma bole ola bilir veya sen bole seve bilirsin :) ) yoo photoshopdaki adam gibi plug-in bulursan onlarda gayet guzel yapyo :D saol zoro :) ben plugin yüklemden de yaptım photoshopta ii durmadı pluginlide yaptım yine fıss :D :D
Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo uheuheuhuhe :D editor felan gerek yok ki photoshop Plug-In'leri oluyor onlarlada yaparsin :D ben hala ayıkamadım bu pulg in davasının nasıl oldunu :p :,(
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway inter logoları bi garip olmamısmı baksana pürüzlü fln :D save as for web olarak kayıt ettiğim için öle oldu :rolleye3:
Tearaway ok :D su smilenin senin için ne anlama geldini anlamadım her seyde onu koyuyuon sevdin de de sevmedindede bi acıklarsan ii olcak :D
Tearaway güzel bak gene aynı smile :D yaw ben söle koyu renklerin üstüne liener burn mesala sarı yapamıom siyah oluo bendemi bi salaklık var yoksa bi tekniğimi var ?
ZoRo lefter sende kayserinin logosu var mi hani pansu mudur nedir ? :D template bulamadim 1 saat cizdim simdide logosu yok bulamassam butun emek bosa gitcek :mad: neyse forma gusel olmus :D
FaTaL? al abi bu işini görür sanırım başta söleseydin varya kayseri erciyes diye daha kolay bulurdum 2 saat baktım kayserininki turkcellmiş sonra aklıma geldi
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo sagol kardesim benim super oldu yauf ben bi bulamadim :D :D önemli değil :rolleye3:
ZoRo **lefter senden kayseriercisse formasi bekliyom :D hadi gorim seni :D su lacivert beyaz olandan ... :D**
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo lefter senden kayseriercisse formasi bekliyom :D hadi gorim seni :D su lacivert beyaz olandan ... :D noldu abi sen niye yapmadın :) formaya bakmam lazım nasıl bişe :hihi: lacivert beyazı bulamadım :mad: bu var :D
ZoRo yok bu diiil :( niye yapmadima gelince :D temp ini cizdim muthis oldu ama logo aramaktan gina geldi gicik oldum biraktim temp artik baskasina verrim o cizsin logo isi SIKTI iiice :D