bibidibabidibu_babidibu güsel olmuşlar ama juve formasının kırmızısı we nike logolar koyu olmuş. ayrıca real m inkileri çok beğendim
"nightwolf" Formalar cok temiz duruyo gusel olmus.Bu formada ayrı bişi yapmısın sanki .Smooth efekti mi verdin?
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: "nightwolf" Formalar cok temiz duruyo gusel olmus.Bu formada ayrı bişi yapmısın sanki .Smooth efekti mi verdin? hayır başka bi editörle yapıyorum :)
ZoRo Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway harbici cok güzel olmus millet asmıs baska editörler fln biz hala :D uheuheuhuhe :D editor felan gerek yok ki photoshop Plug-In'leri oluyor onlarlada yaparsin :D