"nightwolf" bişi soliim bence suana kadar cizdiğin en iyi forma bunlar gibi geldi bana cizimlerin cok duzgun Basarıların devamı temennisi ile
FaTaL? ok saol çizim aynı diğerleri gibi çizdim yalnız logoları transparan yaptım ondan göze daha hoş gelebilir :) :rolleye3:
Black God psv forması philips logosu dışında fena değil ama şortta mavi olması gereken kısımlar unutulmuş söliim