Orjinal Mesajı Yazan: bitirenadam
Peki oyuna nasıl eklicem ??? Bu arada senin real madrid için yaptığın bir forma varsa onuda indirmek isterim ....
ya önce formayı kaydetceksin
sonra grapich studioyu açıp 0_tex.afs :rolleye3:
ordan hangi formayı değiştirceksen onu buluyosun ve üstüne sürüklüyosun :)
inşallah anlamışındır :rolleye3: