Mc.Speedy Yok be ben kapadım halı saha macına gittim bizimkiler arayıp duruyodu senden yok abicim öptüm msn geL ...:)
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) Yok be ben kapadım halı saha macına gittim bizimkiler arayıp duruyodu senden yok abicim öptüm msn geL ...:) taam birazdan geliyom aç kapıyı :D :D :D
ZoRo allahin spartasin dan bize ne yauf :) tottenham yeni formalari yapsana eski formalari yapmissin bizi kandiriyon :D :D :D
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo allahin spartasin dan bize ne yauf :) tottenham yeni formalari yapsana eski formalari yapmissin bizi kandiriyon :D :D :D nie kandirim abi zaten aynı formayı giycek ama maçta öle gördüm ben yenisi varsa koyda yapalım :rolleye3: :rolleye3:
Mc.Speedy herta berlin demişin de shalke logosu eklemişin...:D:D:D yaw hiç gülecem yoktu :D:D :D barcada eh işte...;)
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) herta berlin demişin de shalke logosu eklemişin...:D:D:D yaw hiç gülecem yoktu :D:D :D barcada eh işte...;) zuahahahh valla anca gördüm ha :D :D çok ilginç :D :D :D :rolleye3: :hihi: :eek: hemen edit yapim :o
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) Bak Bu seferde Forma İsmine Shalke 04 yazmayı unutmusun :D:D:D:D nee :D :D :D ne diyon olm ne shalke si herta olm git sen kendi formana çizgi koy önce gs hakaret etme :D :D :D :D :D :kusmuk:
Mc.Speedy low bişi diycem çok kötü bişey yapmısın sponsor logon koy ler de ki girişde bi sapa tuturulan ustunde koyun adı yazan plaka gibi walla biraz ufalt kötü olmuş orası..
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) low bişi diycem çok kötü bişey yapmısın sponsor logon koy ler de ki girişde bi sapa tuturulan ustunde koyun adı yazan plaka gibi walla biraz ufalt kötü olmuş orası.. la olm forma öle se ben napin maçta reklamdan formanın ön yüzü gözükmüyo bu almanlarda amma paragöz ha :D :D :D
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) ciddiyim bana göre kötü duruyoır neyse ben yattıM bye ... .... :rolleye3: :rolleyes: