Marty Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx abi senimi kırcam ya ;) :scnbebek: forumda çok var diye gs formalrı ondan yapmıyorum :D :D ama isteğin varsa yaparım :hihi: :hihi: model olarak :hihi: :hihi: 5-1 hatırası lazımdı ama resimli falan.. resimleri ben sana bi ara yollarım .. şu anda tatildeyimm
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo salladin gene ben siyah formasini hic gormedim resim goster bakim :D :D kafa tozlu galiba :D yazdımya olm atta alternatife diye heueheu :D :D
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo haydaaaaaaaaaa mors olduk emi :mad: :mad: :mad: insan buyuk yazar yaaa :,( :,( :,( :,( Sorry :p ''insan nası bakarsa öle görür'' no comment !!
Mc.Speedy abi zoro abi sana diyom sen olmasan varya walla gülemem yaw burda ben :D:D:D cvpların güzelde dikkat et ....;)
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) abi zoro abi sana diyom sen olmasan varya walla gülemem yaw burda ben :D:D:D cvpların güzelde dikkat et ....;) :D :D :D
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Sarpus bayern cok sıradan olmus digerleri ise gusel onu sonradan tekrar yapıcam şimdş hedefimde gs var akşam bi Galatasaray Kit pack yayınlicam :D :D :hihi:
FaTaL? Gs-Home(New) Gs-Away Gs-Third :) (New) Gs-Gk-Home bİR kaleci forması eksik onuda kısa zamandas yapıcam :D :D :hihi: :eek: :kusmuk:
Mc.Speedy tbrler Lefter güzel iş çıkartmısın...yanlız gs 100. yılda 100. yıl logosunun biraz ayarı kaçmış :)
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) tbrler Lefter güzel iş çıkartmısın...yanlız gs 100. yılda 100. yıl logosunun biraz ayarı kaçmış :) saol sami barıştıkmı :D :D :o
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) lefter ne zaman küstük len :D:D haberim yok kusura bakma :D ne bilim msn de olay çıkınce bende ... :D :D :hihi: :hihi: :eek: