ZoRo sallamadin insallah juve nin bole formasini gormedim :D ayrica su reklamlari kazik gibi koyma ..
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo sallamadin insallah juve nin bole formasini gormedim :D ayrica su reklamlari kazik gibi koyma .. niye sallim la barcelona ile oynadığı hazırlık maçında 2.yarıda giymişti yedek kaleci bufonun değil bu forma :D :D
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer 2005-2006 forması heralde:Dbide nesi kazık gibi anlamadım 2006/2007 olcak hali yokya :hihi: hiç işte :D :D
ZoRo ogg igrenc roma ilk defa kotu formasini goryom ... sana demiyom gercekteki dizayni irenc daha gusel ola bilirdi .. senin ki guel olmus eline saglik :D
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo ogg igrenc roma ilk defa kotu formasini goryom ... sana demiyom gercekteki dizayni irenc daha gusel ola bilirdi .. senin ki guel olmus eline saglik :D şimdi sen formayı beğenmedinmi o forma ne kadar teknolojik abi sen biliyonumu :D :D :D :D klima forma yani terlememyi önlüyo cool clima diyoz biz buna :scncapki: :drapeau: :scn_oku:
FaTaL? Adboard-New-STYLE Adboard-New-STYLE 2 aRKADAŞLAR bide reklam panosu yapim dedim hep forma yapacak değilim ya :hihi: :hihi: :hihi: sırada kramponlar var :hihi: :hihi:
Marty yaw bırak roma-münih falan (tabi kendi isteğin) yap şöle bi cimbom da gözümüz gönlümüz açılsın yaw.. :D
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: tugaygokdeniz yaw bırak roma-münih falan (tabi kendi isteğin) yap şöle bi cimbom da gözümüz gönlümüz açılsın yaw.. :D abi senimi kırcam ya ;) :scnbebek: forumda çok var diye gs formalrı ondan yapmıyorum :D :D ama isteğin varsa yaparım :hihi: :hihi: model olarak :hihi: :hihi:
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: alperenash abi reklam panolarını nasıl eklicez GS da st_kb_tc_eng.bin dosyasını arat orda çıkar sonra ilk 2 sıradaki reklam panosunun üzerine sürükle :) :o Bin.dosyası">http://rapidshare.de/files/4485834/st_kb_tc_eng.bin.html>Bin.dosyası/a>