FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: bitirenadam Hacı valla bravo ... Bu arada benimde ilk çalışmam tamamen hayal ürünüdür ... Sponsorlar felan yani .... buyur ... Hatalar ve Artılar neler ?? İlk çalışmam lütfen ona göre yorum yapın ve emeğe saygı lütfen ... http://img357.imageshack.us/img357/3818/bjk15xx.png abi valla ilk bakışta logolar çok büyük gözüme çarptı sonra göğüs logoları filan yok bunun dışında ilk çalışmaya göre güzel :)
bitirenadam Göğüs logoları koyamadım , çünkü koyunca belli olmuyo , ee ilk çalışma olunca daha önceden akıl edemedik tabi :D onun haricinde logoları küçültmeye çalışırım , saol yorum için ..
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: bitirenadam Göğüs logoları koyamadım , çünkü koyunca belli olmuyo , ee ilk çalışma olunca daha önceden akıl edemedik tabi :D onun haricinde logoları küçültmeye çalışırım , saol yorum için .. ama önce kendine bi topic aç çalışmalarını koyacağın :) :sly: :rolleye3:
bitirenadam Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo logolar kucuk olmus yoksa guzel :D :D :D :D Aslında bende farkındayım , biraz küçük oldu dimi? İnsan anlıcam diye bi tarafını yırtıyo :D Şaka bir yana nasıl arkadaşlar yeni bir tane daha var bu nasıl ? http://img69.imageshack.us/img69/8004/gs12le.png
Mc.Speedy http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=51759 Abi burayı niye açtın :confused: :confused: walla anlamadım... :,( :,(
bitirenadam Yahu ben şimdi anlamadım senin Hasan Sas ??? :D , senle daha demin MSN de iki saat konuştuk sonunda sıkıldık aç ulan dedin bende açtım ya .... :D ortalık karışıyo anlamadım valla :D
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: bitirenadam Yahu ben şimdi anlamadım senin Hasan Sas ??? :D , senle daha demin MSN de iki saat konuştuk sonunda sıkıldık aç ulan dedin bende açtım ya .... :D ortalık karışıyo anlamadım valla :D açmışın zaten adamın dediği formalarını açtığın topice yerleştir :D :D :hihi:
bitirenadam Heee , bende kafamı kaldı ki :D:D:D:D tamam özür dilerim ne biliyim millet benim formalar hakkında yorum yapınca burda bende dayanamadım ikincisini koydum , affet dostum :D:D:D hala gülüyom kendime :D:D:D:D:D
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: bitirenadam Heee , bende kafamı kaldı ki :D:D:D:D tamam özür dilerim ne biliyim millet benim formalar hakkında yorum yapınca burda bende dayanamadım ikincisini koydum , affet dostum :D:D:D hala gülüyom kendime :D:D:D:D:D olur böle hatalar :rolleyes: :)