FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) abi senin çizimin güzel ama formayı beğenmedim :) saol yavaş yavaş gelişiyoz :D :D formaya gelince yaptım işte farklı diye oyun içinde güzel duruyo ;)
ZoRo oncelikle tottenham'i tutan biri olarak duruma el koyuyorum :D yazilisi TOTTENHAM olacak :D bu 1 ve yaptigin formalar gecen yildan kalma bu 2 :D bu yil ki formalar boyle degil ... genelde gusel eline saglik
Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx Arsenal-Away :sly: :sly: baksana lefter su o2 nin yanındaki kırısıklıklar nasıl oluyor ??? ona göre yapabilirsem bende urasım bu formayla biras o kırısıklıklar formzayı cok gercekcei gösteriyor da :)
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway baksana lefter su o2 nin yanındaki kırısıklıklar nasıl oluyor ??? ona göre yapabilirsem bende urasım bu formayla biras o kırısıklıklar formzayı cok gercekcei gösteriyor da :) abi o template nin kendi özelliği mirust template istersen buraya koyabilirim bide lefter deme fatal yada Onur de :D :D :o Arsenal Gk-Third or Home tam olarak emin değilim :confused: :o