2ampara***Womanizer abi formalar güselde takımın adını yalnış yazmışın Tottenham Hotspur olcak:D aklın san antonio spurs teydi galiba
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer abi formalar güselde takımın adını yalnış yazmışın Tottenham Hotspur olcak:D aklın san antonio spurs teydi galiba hadi ya git oku bakalım totthenam fan sitesinde :D :D :cool:
2ampara***Womanizer Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx hadi ya git oku bakalım totthenam fan sitesinde :D :D :cool: onlar yalnış biliyor
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer abi şu çoraplardaki çizgileri biraz daha düzgün yap bea:D he bu şimdi koskoca formada burayamı taktın :mad: olur bi dakine daha ii yaparım ..net/kitmaker :D :D :D yakışmaz sonra zampara :D
Sarpus gusel olmus hollanda arkadaki yazılar azıcık dha ufak olsa daha ii olur du abi kusura bakma kotu zamanıma gelmistir