mayazb Aslında haklısın biraz daha zor olsa elbette daha heyecanlı olacak tamamiyle katılıyorum yalnız şunuda göz önünde bulundurmak lazım ne kadar zor olursa olsun alışınca insana kolay gelir burada 6. seviyede sen ve belki birkaç usta daha hiç zorlanmıyor ama unutma ki zorlanan oranı daha çok yani bi yama biraz uğraşma açısından gereksiz olabilir..
mayazb Sayın koraykosker arkadaşım bildiğim kadarıyla avatarın forum kurallarına aykırı düzeltirsen ii olur...
kingsbladee Orjinal Mesajı Yazan: koraykosker UKALALIK OLARAK ANLAŞILMASIN AMA HİÇ ZORLANMIYORUM. KEŞKE DAHA ZOR OLSAYDI DİYE YAKINANLARDANIM oynadığın takım hangisi yada kadron ona göre değerlendirmek lazım
beckham017 Bu soru hangi seviyede olduguna bağlıdır ben gennelde tüm takımları yenerim 4 yıldız oynarım
mayazb Sen hangi seviyede oynuyorsan o seviyede zorlandığın bir takımı yaz eğer o seviyede hiç zorlanmıyorum diyorsanda bir üst seviyeye geç...
AragornBurak 6 Yıldızda Oynamayan Arkadaşlar size bi önerim var. Bence 6 yıldızdan hiç ma hiç çekinmeyin. Ha 4 yıldız ha 6 yıldız , bence çok az fark var. 6 yıldız da abartılı bi şey yok. Gözünüzde büyütmeyin , Rahat yenersiniz. Saygılar.
mayazb Orjinal Mesajı Yazan: AragornBurak 6 Yıldızda Oynamayan Arkadaşlar size bi önerim var. Bence 6 yıldızdan hiç ma hiç çekinmeyin. Ha 4 yıldız ha 6 yıldız , bence çok az fark var. 6 yıldız da abartılı bi şey yok. Gözünüzde büyütmeyin , Rahat yenersiniz. Saygılar. Kesinlikle katılıyorum başlarda belki bikaç beraberlik veya yenilgi alabilirsiniz ama sonra rahat galibiyetler gelir hatta öyle rahat olur ki olay 15-0 a falan gelir 6 yıldızdan hiç çekinmeyin :hihi:
holymidnight 4 yıldızda fransayla oynarken arabistandan fark yedim klavyeyi kırdım valla (we turka 2.0)
baboli1988 farkettiysenız genellıkle ıtalya takımlarında zorlanıyorsunuz. cunku dunyanın en ıyı savunması ıtalya savunmasıdır. ıtalyanlar savunmalarıyla on plandadırlar zaten. mılan lıverpool macı bır ıstısna.
tramp_1905 6. yıldızda madridle Juveyi 15-2 yendim(30 dakka) İlk basta bi 20 dakka gol olmadı sonra patlayıverdim :D zor dediniz die juve sectim ama bence milan daha zor.. en azından benım oyun stilime ters heralde.. hic 10 atamadım daha önce milana
Amcaoglu abi pes 3'te roma'yı hiç yıkamıyodum 4. yıldızda bile.Pes 4'te 6. yıldızda en az real madrid fark yiyor benden
mayazb Aslında bu fark olayı zorluktan çok zamana bağlı eğer 5 dk oynarlarsa yenmek cidden çok zor ve eğer oyundan zevk almak istiyorlarsa 25-30 dk değil 5 dk oynamaları lazım böyle olduğu zaman 6 yıldız'ın farkı ortaya çıkıyor...
kingsbladee Orjinal Mesajı Yazan: mayazb Aslında bu fark olayı zorluktan çok zamana bağlı eğer 5 dk oynarlarsa yenmek cidden çok zor ve eğer oyundan zevk almak istiyorlarsa 25-30 dk değil 5 dk oynamaları lazım böyle olduğu zaman 6 yıldız'ın farkı ortaya çıkıyor... Bencede ama 5 dk. kısa olur ben 10 dk. ii derim fakat bütün yıldız oyuncuları toplayıp piyasada yıldız oyuncu bırakmazlarsa e haliyle hiç zorlanmazlar (master lig için diorum) sonrada çıkıp ronaldoyu forvete lucio yu defansa bufonu kaleye aldım çok basit geliyo diolar ben açıkçası olduğum yerde yarılıyom bence biraz orta seviye oyuncuları deneyin milanı juve yi arsenalı almayın onlara karşı oynayın ki zevk alın derim
kingsbladee bence buraya kadrolar yazılsa sonuç fix olur kale:buffon , toldo defans: ferdinand,puyol,roberto carlos,nesta,stam orta saha:c.ronaldo,ronaldinho,kaka,robben forvet:ronaldo,henry,adriano