Arkadaşlar biliyorum bu forumdakilerin %98'i pes de usta ancak yinede zorlandıkları rakipler oluyordur bu başlık altında bunları paylaşalım dedim işallah forumda kirlilik yarattığı düşünülmez. :drooling:
Aslında bu konuyu açma fikrim biraz önce aklıma geldi süper lig oynarken Vestel Manisayı acayip zor yendim neden bilmiyorum ama ikinci kez karşılaştığımdada berabere kaldım pesde hiç bu kadar zorlanmamıştım ben, bu arada sakın dalga geçmeyin haa :rolleye3:
Not:Oynadığım seviye 6 yıldızdı dalga geçmeyin diye dedim :o Son olarakta Fenerbahçemle oynadığımıda belirteyim ;)