Orjinal Mesajı Yazan: pir@t€
oynadım wallla göze aldm saol yardımın için ama olmadı yine....:(
Haydaa!! Valla hırs yaptım bu sorunu çözeceğiz.
Peki bu oyun bilgisayarında hangi klasörde?
C:program filesKONAMİPro Evolution Soccer4 'den farklı bir klasördeyse böyle bir klasör yaratıp bütün dosyaları buraya almayı dene.
Yani bu iş ya salt okunurluk ya da registry ile ilgili başka alternatif yok.
Ha bir de settings.exe'den de değiştirmeyi deneyebilirsin ama sanmıyorum bir işe yarayacağını.
Hiç olmadı, dat,save,kitserver dosyalarının yedeğini al, oyunu sil en baştan dediğim klasöre kur(zaten otomatik oraya kurar), sonra yedeğini aldığın dosyaları klasörün içine yapıştır.