ya arkadaşlar ben bu pes4 oyununu aldım 2 cd kurdum oyunu normal bi şekilde
rar lı dosyalarla kuruluyo herkes öle yapıo sanırım ama kurulum tamamlanıp oyunu açmaya kalktığımda açılmadı kurulum tam olarak tamamlanmadı gibi bi yazı çıktı acaba crack mi var dedim cd lere baktım ama crack adı altında bi dosya yok acaba benim sistememimdenmi kaynaklanıo bilmiorum ama sanmıorum yardımcı olursanız sevinirim elinde crack filan olan varsa yada bilgisi olan şimdiden teşekkürler...