Oguz Kagan Sarpus sağol ben evo-web deki formaları yüklüyorum kel inkiler değil kabarık templateliler jj inkileri onlarda .png formatında ama yeşil veya mavi yerler çıkıyor napıcam
abuzer Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx benim sorunum biraz donanımsal :D önceden pes 4 ü OpenGL seçeneğinde oynardım format çektim pc ye ama bu seferde OpenGL olmuyo ayarlayıp save ediyorum olmuyo bende Direct 3D ile oynamak zorunda kalıyorum buda biraz kastırıyo bu OpenGL yi düzeltmem için ne yapmam lazım :) Sen nasıl Open GL ayarlıyosun ben yapamadım da
sseba&lefter arkadaşlar merhaba. Ben oyundaki pankart dosyalarını buldum ve elimde başka yerden yüklediğim pankartlar da var. Lakin anlayamadığım şey, pankartlar takımların oyundaki sırasına göre dizilmemiş sanki bu bin dosyalarında. Aralarda bazı boşluklar var. Mesela İngiltere ligindeki Norwich takımının pankartı İngiliz ve Fransız takımlarının olduğu st_tare_tex_cl00.bin dosyasında değil diğer takımların bulunduğu st_tare_tex_cl03.bin dosyasında. Dolayısıyla yerleri karışık. Ben her takımın doğru pankartını yüklemek istiyorum değişik patchle olsa da. Takıma pankart yükleme nasıl olacak, yani nasıl eşleştireceğiz bilgisi olan varsa sevinirim.
KaraKule Arkadaslar ben bu 3.0'i yukledim hersey iyi, ama tam taktik ayarlari/mac baslat bölümüne geldigimde oyun birden kapaniyor ve masaüstüne dönüyor :( :(... Yardim edebilecek varsa cok makbule gecer :( :$
Ahmetk46 Sorunlarım şunlar 1.Sivas'ın Sahasında veya farketmiyor GS Taraftarı "Burası Sami Yen burdan çıkış yok" diyor 2.Futbolcu yüzlerini düzeltecem ama edit modunda ailton,karan,sasa,kleberson yok bi cevaplarsanız çok sewininrim
aki89 yaa hocam ben we turka 2 yi yükledim yama mükemmel ötesi bi şey ama save dosyası salt okunur olduğu zaman kaydetmiyor salt okunuru kaldırdıktan sonra da norton virüs buluyor.NE YAPMAM LAZIM. ACİLLL
Lover_of_Faith **Arkadaşlar ben WE Turka v.2.0 yükledim aynen kurulumu adım adım uyguladım. Fakat oyuna girdikten 6-7 saniye sonra beni windowsa atıyor. Yani oyun kapanıyor ve windowsa geri geliyorum. Bunun çözümü nedir?**
gurhandonmez soccercenter.net ten Türkçe Spiker İmport Etme Sesli ve Görüntülü Anlatım dosyası indirilmiyo.bu dosyayı nasıl indirip kurarım.
gurhandonmez arkadaşlar Black God Forma Template Ve Logo Paketi 2 nasıl kuruluyo.içinden çıkan dosyaları nasıl kuracam
LAST EMPEROR arkadaşlar we turka 2.0 ı yukledim herşer çok guzel yapanların ellerine sağlık ama bendeki tek sorun spiker oyuncu isimlerini sölemiyor teşk.ler yardımlarınızı bekliyorum ......
CrisTiano Orjinal Mesajı Yazan: gurhandonmez arkadaşlar Black God Forma Template Ve Logo Paketi 2 nasıl kuruluyo.içinden çıkan dosyaları nasıl kuracam kur içinden dosyaları birdaha kurmana gerek yok onları photoshopda renklendirecen
lielie weturka3 0_text dosyasında tamamlanırken erşim engekkendi diyo dkz ile yaparken daha ilk aşamada msn : qbrapstar@gmail.com
Venom yaw ben eskiden pes'i 1024x768 Medium da rahat rahat oynuyordum bilgisayara format attım tekrar yükledim şimdi oynarken çok kasıyo;)
asaylar1907 pes4 ü windows 98 de çalıştırmak için ne yapmak gerekiyo lütfen yardım edin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!