yau seba söylediklerini yaptım ama oyunda bi değişme yok acaba yanlış mı import luyorum?? dkz 0.84 le yamadaki dkz leri pes 4 dat klasörünün içine import diyorum sonra soldan save diorum importlamaya başlıyor ama oyun yine we 2 bi değişim yok??? (st tare leri de yüklemedim...)