0_sound ve e_text dosyaları düzgün, ancak 0_text dosyası içindeki pankartlarla ilgili dosya hatalı bu dosyaları yükleme. Ama flag dosyalarını ve stat dosyalarını (sanırım Ş.Saracoğlu'ndaki kırmızı gökyüzünü düzeltmek için yapmışlar) yükleyebilirsin. sana tavsiyem, DKZ studio'da "klasörün içindeki dosyaları export et" diye bir seçenek var, onu kullanarak dosyaları ayrı bir klasöre at, ve içinden hatasız olanları manuel olarak tek tek oyuna importla, ben öyle yaptım, gayet güzel oynuyorum. Özellikle BJK tezahüratları müthiş olmuş. Bir Fenerli olarak imrendim valla :)