Orjinal Mesajı Yazan: AragornBurak
Senin seslerin geç kalma sorunun sisteminden kaynaklanıyor. Sana tavsiyem oyuna girmeden önce tüm programları kapat. Başlat>Çalıştır sekmesine: msconfig yaz ve başlangıç öğelerini de kaldır. Bilgisayarı yaniden başlat ve oyuna gir. Bir ihtimal sorunun çözülebilir. Saygılar.
zaten oyun oynarken tüm programları kapatıyorum
kapatmadığım zaman da bişey farketmiyor açıkçası
çok sinir bozucu bir olay
stadyum sesleri çok yüksek geliyor
sesi kısıyorum yine de spiker sesini bastırıyor
akşamları kısık sesle oynayayım diyorum
tribün uğultusundan başka bişey gelmiyo
bu sorunu nasıl çözecem bilmiyorum
we7 de böyle bir sorun olmuyo