:,( :,( arkadaşlar benim ses kartında bi sorun var..
yardımcı olursanız sevinirim bu konuda ..Çünkü;Bayadır Uğraşıorım fakat bi çare bulamadım
benim ses kartı normalde çalışıyor aslan gibi.Fakat PES4 aynı şeyi yaşamıyorum..Oyun takılıyor..
Ses Kartını kapatınca PES4 takılmıyo; çalışıo..Sorun bana Directx Gibi geliyo..
Ses kartım on board ;acaba diyorum başka bi ses kartı alıp taksam olurmu?bunu yapacaksam nasıl yapmalıyım.?.on board ses kartını nasıl iptal ederim..(BIOS??)..
Beyler bu sorun 2 aydır var bende PES4 ü tekrar yuklemeyi;
ekran kartının ve ses kartının en güncel driverlarını yuklemeyi;
directx ın en son versiyonunu yuklemeyi 9.0c ;
Oyunun Çözünürlük ayarlarını düşürmeyi;
vs...vs..herşeyi denedim..olmuyor..
Bu Konuda BAna yardımcı olursanız sevinirim
Saygılar....