arkadaşlar ben online maç yaparken yöneteceğim oyuncu otomatik olarak değişiyor.
normal maç oynarken bu ayarı yapıyorum. yani "manuel"e getiriyorum fakat online oynarken otamatik oyuncu değişimi oluyor. bunun bir çözümü var mı acaba ????
yardım eden arkadaşlara şimdiden teşekkürler...