Zeus6 Orjinal Mesajı Yazan: approachate Ya we turka 3ü yükleyemiyorum tüm işlemleri yaptım fakat oyuna girerken hata veriyor? aynı sorun bende de oluo windowsa donup hata raporu mu verio sora gonde gonderme cıkıo ve hic bi sekilde oyuna giremiosu?? Bende sürekli bole oluo 2.0 la idare ediorm da nasıl cözücez bilmiorm?
ae1907 pes 4 edit mod kullanıyorum am kendi bayraklarımı ve logoları ekleyemiyorum sorun çıkartıyor ve logolarım png formatında ve gereken boyutta siz nasıl yapıyorsunuz
hamilton version 3.0 ı bende importlanmıyo nedenini ne olabilir acaba?. bide kitserver yapıorum toplar hala eski?. oyun yavaş.virus buluyo her oyunu actıgımda.türkiye liginin yapıldıgını duyunca hemen we8 i sıldım cok heycanlandım. ama suan kendımı cok kotu hissediyorum yardımcı olabilirmisinz lutfen?:(
hamilton SORUNU BULDUM ARKADASŞAR . C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 4dat dat içindeki tüm klasorlaeri salt okunur durumundan kurtarın . ii eglenceler
Anarchy Carsi Elimde inönü stadi var ve ben bunu kuramiyorum importlamam lazim ama nasil??????? dkz studio'yu aciorm e_text'in icine koyamiyorum moralim bozuluyo biri bana bunun icin yardim edebilir mi nasi yapacağim konusunda
Beirrut ya arkadaşlar we turka 3 de o_text dosyasında hangisi bozuk yardım edecekler lütfen bozuk dosya veya dosyaların tam adını versin
Mc.Speedy Arkadaşlar We Turka 3.0 daki hatalı dosyalar st_tare_tex_cl01 st_tare_tex_ed00 st_tare_tex_ne00 st_tare_tex_tflag para_we8 Bunlar...0_text yükledikten sonra Bu Dosyaları We Turka 2.0 Nın 0_text dosyasından extrack edip Program Files deki 0_text e import edersek sorunumuz çözülüyor :) Kolay gelsin.
Beirrut ya bu we turka 3 de tsl dışındaki bazı takımların forması yok tsldede bazılarının forması üstüne kurulan takımın forması var hata benim mi we turka 3 ün mü
HellscreaM Arkadaşlar artık pes4online oynayamıyorum baglanamıyorum server'a bu yazı cıkıyor: NOT IMPLIMENTED: :blueyonder1.uk.quakenet.org 465 HellscreaM :As a security countermeasure, all clients connecting from TurkTelecom are now required to give a valid ident response on connect. If you use mIRC, open mIRC options, select Connect -> Identd -> Enable Identd server. You may also need to unblock/forward port 113.. Closing Link: HellscreaM by blueyonder1.uk.quakenet.org (G-lined) Online oynayan başka arkadaşlar varsa onlar yardımcı olabilirlermi?
Beirrut Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) Arkadaşlar We Turka 3.0 daki hatalı dosyalar st_tare_tex_cl01 st_tare_tex_ed00 st_tare_tex_ne00 st_tare_tex_tflag para_we8 Bunlar...0_text yükledikten sonra Bu Dosyaları We Turka 2.0 Nın 0_text dosyasından extrack edip Program Files deki 0_text e import edersek sorunumuz çözülüyor :) Kolay gelsin. belki çok soru soruyorum ama napiyim bu oyunun en iysini oynamak istiyorum. neyse 0_text dosyasında bunlar dışında diğer çalışanlar ne işe yarıyor güzel bişiler ise importlıcam