hemen yılışmayın lan
tatilde olmamdan faydalanıyosunuz tabi çok giremiyorum
Orjinal Mesajı Yazan: FloGaL
ulaş bea. biz senle otursak dostum ben seni sevdim bırak kızı falan ben sana mahalleden bulurum olm saten burda 2 tane kız var meslek lisesi gibi sınıf olm gel sen benle otur ben sana söz mahalleden bulcam
hooop ne oluyo
ulaş benim yanımda
ama *Dijann* gelirse iş değişir
eğer *Dijann*gelirse Ulaş'ı istediğiniz yere oturtun....:D(alınma kardeşim;))
Hamit ve Ulaş size ne oluyo
1 tane neyinize yetmiyo
burakın hulen *Dijann* ı ;)
(burada haklıyım ama)