*{Bå®ô$_1905}* Beyler sözümüzü tutuyoruz , kız getiriyoruz siz inanmıyorsunuz , size de iyilik yaramıyor ha :) En sonunda kafam atıcak , buraya hayvan gibi kıllı bir adam getireceğim , göreceksiniz gününüzü :)
Venom ben ulaş'ın yanında çok iiyim zaten mutluyum keyfime diyecek yok *Dijann* kimi isterse istesin umrumda diil;)
footer ben de bu konuya yeni geldim durun bi kayıt olayım babam:bizim keratayı kayıt ettirecektim müdür:sınıf ful dolu boşalınca haber verriz ben: :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,(
ŞANLI_ EDA SANA güvenemek istemioruum :( :( :( ! ayrıca şu dijan a baya yükleniosunuz haa tmm inanamıyorsunuz,,inanmıorum ama her ismi geçtiğin de başında veya sonunda erkek yazılmaz ki :p :D
typhlosion yok be ne gitmesi saka yaptim burasida saka maka abaza dolu dimi best :D size kalsin o kereta
footer yahu müdür bana boş yer yok dedi oysa benden sonra geleni alıonuz biriniz yer açsın:D:D:D:DD:D:D::hihi::D:D:D:D:D
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR seni tuttum alirim santanayla benim arama sIk1st1r1r1z seni niye o ı ları büyük yazdın :D:D:D:D:D:D:D:D:D
footer yahu ben şuracıkta ayakta duurrum kimseyi rahatsız etmem :D:D:D:D::hihi::D:D:D:D bu arada öğretmen kim?
CrimE Türkiye de okula gitmeyen kaç tane kız cocuğu var biliymisiniz? Nolur bizede bi yardım eli uzatın. Okulsuz kalmayalım...."Baabaa beeğeni okula gööönder..." :sly:
footer yahu scn sınıfındada kız öğrenci sayısı hiç denecek kadar o yüzden bizde bi kampanya başlatalım crimenin dedi gibi scn okul yaz 1111 e gönder scn okuluna kız öğrenci takviye et saçma oldu dimi olsun burası mizah :D:D:D:D:D:D:D:
Yugiblademon Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm olmaz küçüksün :D:D:D:D:D:D:D:D şaka şaka boş yerlerden birini seç ve otur :D:D:D:D:D :) Nerden alabilirim yer??
FloGaL cracks ten ama bi bomba gelşio gibi şok olabilirsiniz nesee burdan kızlara sarkanlara söliom hadi gençlik öptüm sizi derslerdede öpjemmmm :D :D :D