Orjinal Mesajı Yazan: *Dijann*
Yok valla ben bir kızla oturmayı düşünüyorum ama =)
ya sen gelsene ya lak lak yaparız önümüzde de hamit(cracks var ztn ) silgi atarız :D (ulan sattım gibi yasin i ama olsun o da dier kızlarla oturuversin)
Orjinal Mesajı Yazan: *Dijann*
Olmaz , ben bi kızla oturcam demiştim =) Ayrıca noluyo öyle ya hemen canımlı konuşuyosun =)
bak ben bu canım hikayerlini sana çok uzun yanımda oturduğun zaman anlarım okey ?? ya anla be dijancııım sıcak kanlıyım ben :D :cool: (Bu arada senin adın ne yaw )