Orjinal Mesajı Yazan: *Dijann*
Merhaba arkadaşlar 3 gün Istanbul'da olmadığım için biraz geciktim ama sonunda burdayım , beni de alın sınıfa :)
dijann cım mrb nasılsın ! ben bu scn nin en manyax üyesiyim ! istersen cracks in arkasındaki sırayı sana alalım ne dersin ! muhabbet ederiz ,, havadan sudan,, vs vs.
(yasin kardeşim özr dilerm ama idare et ;) )