Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: Mean Machine benide cambazın yanına atın yawww. hocam gel yanıma ama ders dinlemek yok oa göre
The Groove Orjinal Mesajı Yazan: cambaz hocam gel yanıma ama ders dinlemek yok oa göre yoq canım ne dersi.sende en güzel yeri seçmişsin.ben zaten geiik için geliom. :) :D :D :hihi:
ŞANLI_ AH ULEN AH HERKES geyik peşinde bi kişi değerli hocalarımızın dersini dinleyelim demeio haa :D
The Groove Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo AH ULEN AH HERKES geyik peşinde bi kişi değerli hocalarımızın dersini dinleyelim demeio haa :D iyi yani biyolojide üremeyi dinlemek zevkli olur. :p :D :rolleyes:
cracks ben müziki çok severim.harbi bag.bizim müzikçi manyaq karı.adcaip sevkli geçio.kadınla dalga flan yapıos :D
*Dijann* Merhaba arkadaşlar 3 gün Istanbul'da olmadığım için biraz geciktim ama sonunda burdayım , beni de alın sınıfa :)
Venom hoşgeldin hadi ulaş yürü kardeşim:D bak kız gelmiş;) şaka tabi ben bi kız için kardeşimi satmam ama olabilir de(neden olmasın)
RubenMartin sınıfa geldim sonunda beyler... ilk hafta genelde okula gitmem ondan gelmedim :) Yan sınıftaki kızlara hayatta bakmam.. Benim mis kokulu sınıfımın hatunları dururken...
*Dijann* Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin sınıfa geldim sonunda beyler... ilk hafta genelde okula gitmem ondan gelmedim :) Yan sınıftaki kızlara hayatta bakmam.. Benim mis kokulu sınıfımın hatunları dururken... Abim yaşında adamsın dediğin şeye bak =)
Cambaz 12 kız var ama biz bunlardan birini çıkaralım bluedayı.Eğer kız sayısını erkek sayısına bölersek kaç çıkıyo acaba neden sordum ki ben bu soruyu şimdi!!!
Venom eda'yı sıkıysa çıkar sonra barış banlar seni;) abi boşver bölmeyelim 0,00000000000000000001 çıktı hesap makinasının hafızası yetmedi:D
*EmPeRoR* **Selam sınıf ben de yeni kayıt oldum bana da bulun şöyle iyi bi yer yaf hadi bekliom ok?**
typhlosion carlossantana hocam ben bu yeni kizla otursam ayip olurmu :D satmak gibi olmasin oturalimmi senle kiz maksat yabancilik çekme