Evet, öğrenci milleti. Ben Müzik öğretmeni olmuşum. Görevimden memnunum... Ayrıca Biyoloji dersi gereksizdir, o yüzden o ders saatlerinde de Müzik işliycez... Şimdi hiç gerek yok hücre falan... Neyse ilk dersimiz de ilk şarkımız "Resmin Var Şuan Msn'de"... Bu şarkıyı herkes ezberliycek, sonra sözlü yapıcam... Ayrıca size ödev de veriyorum, böyle yeni-eski popüler şarkıların üstüne bu şekilde teknolojik söz yazıcaksınız, sonra sınıf korosu oluşturup söyliycez ya da ben tek söyliycem farketmez, eheh...
İşte Şarkı:
http://rapidshare.de/files/4123551/Resmin_Var__u_An_Msn_De.mp3.html
Yok "hocam ben yoktum, indiremedim" falan yok... Herkes ezberliycek bu şarkıyı, sözlü haftaya...