TheMaNqLeR Beyler beni unutmuşunuz çoğunuz tanıonuz eski nickimi ama bir aptallık sonucu banlandım artık bu hesabım banlanmasın lütfennn
cracks tamam yarınki editte senide katarım... artık alta tüm hakları crackse aittir yazcam.izinsiz kullanılmasın :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway yaw benide sınıfa olun normalde zar zor mezun olcam heralde bari scn okulundan olayım :D şu avatarındaki fistii bana ayarlarsan alırım :D şaka :D alıcam tamam
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo hani kız laann öm atsın bana :) Bilmiyorum , üye olucam demişti ama ekildik sanırım :)
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ abi barış(1905 olan) çok uzaklara gitmişin nasıl muhabbet edicez:( Merak etme gelirim yakınlara... Hamit'i döverim , koyduğu yere de oturmam :)
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: *{Bå®ô$_1905}* Bilmiyorum , üye olucam demişti ama ekildik sanırım :) Cidden öyle oldu herhalde...... :D
Engin-gs Herkes yazmış , benim de okul numaram **153** olsun. Ayrıca muhabbeti iyi olan birilerinin yanına otursam hiç fena olmaz. Baris_1905 veya _venom_ falan olabilir.
typhlosion ya beden çok az :( protesto edelim bu arada numaram 169 = ONALTI9 :D nESE 1513 beni en arkaya alin hayatimda en arkadan baska yere oturmad1m :D
Venom Orjinal Mesajı Yazan: *{Bå®ô$_1905}* Merak etme gelirim yakınlara... Hamit'i döverim , koyduğu yere de oturmam :) bekliorum öyleyse
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs Herkes yazmış , benim de okul numaram 153 olsun. Ayrıca muhabbeti iyi olan birilerinin yanına otursam hiç fena olmaz. Baris_1905 veya _venom_ falan olabilir. hop huleyyyyyss venom benim yanımda noluozzzzzzz ! :mad: (şaka tabi :D)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: *{Bå®ô$_1905}* Merak etme gelirim yakınlara... Hamit'i döverim , koyduğu yere de oturmam :) olm bunun bi cezası olmalı bizi kandırdınız !!!!!!!!! :o :mad: :p