TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Şu forumda nickimi doğru yazanı ödüllendirecem. :) :DD:D::D:D:D sorry
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Öpüyorum seni.Büyük ödülü kaptın. :) abi ben ödül mödül istemiyom ama bi rep atarsan fena olmas:D abi barış(1905 olan) çok uzaklara gitmişin nasıl muhabbet edicez:(
cracks yer deiştirmek ek ücret ister.:D en ön 1 YTL ama barış eski dost ona beleş :D edit edit:lem trex bnm ceza sandalyesinde new işim var.ben ceza koltuu isterim :D :p bııyy iğrençti
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ abi ben ödül mödül istemiyom ama bi rep atarsan fena olmas:D abi barış(1905 olan) çok uzaklara gitmişin nasıl muhabbet edicez:( Rep atmayı isterdim ama gereksiz rep atmanın cezası ban oluyor biliyorsun.
TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ abi yerler yanlış beni en öne almışın olmadı ama hamitin (hamit abinin ) yeri doğru :hihi:
ufuk_abay Orjinal Mesajı Yazan: *ultrAslan* Hamit Allahını Seversen Beni Ufugun Yanından kaldır O Aşıgın Yanında Olurum Ben :D:D:D:D yok yav biz ii geçiniriz senle :D
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: *ultrAslan* Connect Varsa Disiplin Vardır Kesin Yandık Sanırım Connect'in ismi Ömer'di.Panzer Emin yerine, Tanker Ömer koyarız lakabını. :)
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Sanırım Connect'in ismi Ömer'di.Panzer Emin yerine, Tanker Ömer koyarız lakabını. :) yarıldım bea süperdi Tanker Ömer:D:D