CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR beyler ders kirma noktasinda benden iyisi bulunmaz bir firsat :D o zaman seni yanıma alıyım :D
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: cracks kerem orta ve pencere taraflarımız var :) edit edit edit:) : yasin(venom oluyor kendisi) olm arkamda deilmisin.ben sölerim sana :) olm sınawlar A lı B li olcak ben senin arkana yaptırmıştm rezervasyonumu çaprazdan bakarsam yanlış olr !! :D BENIM MO:363(TUCE nin okul nosu :) ) Orjinal Mesajı Yazan: *{Bå®ô$_1905}* Beyler kızı ikna ettim ama şu anda uyuyor o yüzden yarın üye olacak. 2 günlük rötar yaptık ama sonuçta gelecek hani kız laann öm atsın bana :) Orjinal Mesajı Yazan: *{Bå®ô$_1905}* Kanka noluyor? Kız geliyor dedik diye harekete geçtin yavaş ol sonra seni terslerse kalırsın öyle Kapıyı açık bırak da sonra yüzüne çarpmasın?! SEN rht ve Hazır ol baba . Çarpacak fırsatı vercez mi ?? sen ona bak !! :sly:
typhlosion beyler benim yan1mda carlos var arkamda kimse carlosla a yi b olarak deissinde kagitlarimiz ayni olsun :D bu arada sobanin içine kim girecek :)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR beyler benim yan1mda carlos var arkamda kimse carlosla a yi b olarak deissinde kagitlarimiz ayni olsun :D bu arada sobanin içine kim girecek :) ya iyice özenti olmaya başlıoz haa boş koy sobayı falan biz kendi taktiklerimizi bulalım !
typhlosion doru scn sinifi ayri olsun... ogretmene misil ilaci ictirelim o tuvalete gider bizde pasa gibi kopyalarimizi cekeriz
TheMouzy 219 veya 281 no benimdir :D yanıma makaay veya impartoru verin (IsuperbammI da olur) Ufuk abiyle Necro yu unutmadık tabi
10UR Şimdi okul müdürünün torpilli oğlu olarak beni koy şimdi oraya. Öğretmen masasına doğru şöle. Numara 00010-UR olsun yeter.
cracks Orjinal Mesajı Yazan: 10UR Şimdi okul müdürünün torpilli oğlu olarak beni koy şimdi oraya. Öğretmen masasına doğru şöle. Numara 00010-UR olsun yeter. editten sora ggördüm msjı seni dier editte koyiim. müdürün torpilli oğluolarak.
Venom abi bi de okul kıyafeti yapalım fiyakalısından::D ders programı nerde be hamit:confused: abi beni en üste koymuşun olmadı ki sözlüde ilk ben mi kalkıcam:( sınıf no ya göre düzenle şunu... ulaş senle ii kaynatıcaz dersi hee...
cracks Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ abi bi de okul kıyafeti yapalım fiyakalısından::D ders programı nerde be hamit:confused: abi beni en üste koymuşun olmadı ki sözlüde ilk ben mi kalkıcam:( sınıf no ya göre düzenle şunu... ulaş senle ii kaynatıcaz dersi hee... olm onlarıda sora düzenlerim.şimdi biraz fm yapam :)...az sora gelir.bu akşam tüm düzenlemeler gelcek.
TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: cracks editten sora ggördüm msjı seni dier editte koyiim. müdürün torpilli oğluolarak. aga ben gözlüklüyüm beni öne koy (azcık harry potter a benzereim (öylediyiler))sınıfın harry si deyi ver yanımada lats_blow veya barışı koy
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: TЯeX™ aga ben gözlüklüyüm beni öne koy (azcık harry potter a benzereim (öylediyiler))sınıfın harry si deyi ver yanımada lats_blow veya barışı koy Şu forumda nickimi doğru yazanı ödüllendirecem. :)