Kimi Raikkonen ™ Bu forma için yorum yapılamazki.Sadece boyamış, logolarını eklemişsin.Hadi Templatesi sen çizsen güzel diyeceğiz ama oda Enes' e ait... :drooling:
yusufalper ya yavas yavas gelişiyorum ondan bazı seyleri unutuyom insallah guzel formalarla sizlerle olucam yakında bjk opmovlarımı yapıcam upload ta sorun olmasaydı
yusufalper evet opmov yaptım konu kilitlendi ama ben forma yaptım manchester united http://img265.imageshack.us/img265/305/manchester1je.png bu da oyundaki goruntusu http://rapidshare.de/files/3847726/manchester_update.PNG.html