Mc.Speedy gs forman güzel ama tr logosuna stroke efekti versen daha güzel olurdu cola turkada o kola turka değildi arka planı beyazdı.. arsenal formanda güzel short ve kollara bişeyler ekleyebilirdin...
Mc.Speedy kardeş iii güzel hoşta bide kendi nicikinle yapsan bu işi aydınaydın la da bari millet kanmasa sana...13 yasında yapıyorum diye 18 yasında iken ne dersin...