Alikevicius Yaw kardeş çok sade oluyor formaların. Biraz bole değişik bişeyler yap. Ole daha guzel olur.
Mc.Speedy Çok sade yapıyorsun gerçektende yaparken biraz daha dikkat et ayrıntılara Black God Abimzin dediğini tam uygula..pen tool ları kullan....stoke efekleri kullan daha güzel işler basarırsın...;)
yusufalper yeni ts fantezi forma http://rapidshare.de/files/3734986/...antezi.png.html alın lutfen yorum yapın
yusufalper o link hasarlıydı http://img300.imageshack.us/img300/8350/trabzonfantezi1cd.png alın bakın lutfen yorum yapın
AragornBurak Orjinal Mesajı Yazan: yusufalper ya baska yorum yapan yokmu bekliyom acil Güzel ama daha çok gerçek formalara yönel bence. Fantazi işinde ekmek yok. :)