arkdslar kusura bakmayın ama bu pirate yazılarını koymak zorunlulugu hissettm........cnkü bu konu 2300 küsur kez görüntülenip cok az yorum gelio o we bazı arkadaslar oyununa atıo hic bise yapmadan o yüzden artık formlaarım böyle olcak we isteyen msn den icqdan ulasırsa ona yollarım............. :drooling:
normal:

3L:

türkie logosunu unutmusum smdi koyddm .......