ewt simdi forumda daha önce görmediğim bise denedm .............
BJK Antreman Forması...:) ewt forumda rastlamadım we düsününce coq güzel olucanı düsünüp hemen ise koyuldm arkadaslar......bence master ligde sürekli BJK ile oynayanlar(yani benm gibi BJKliler) için özel bise iste.......bnce oyunu daha gercekci hale getirebilecek bisey.....antreaman yaparken takımınızın orjinal antreman forması ile oynamak :hihi:
buyrun:

bide 3L olaraq 2. bi wersiyon yaptım..... :hihi:

not:Kullanmak isteyen Game Graphic Stüdio ile acıp "unibibs.bin" dosyasını aratırlarsa direkman antreman forması ciqar onun üzerine de sürükleyerek oyuna atabilirsiniz.....
Yorumlar??? :confused: :hihi: