saoln yorumlar için renk konusunda rengi orjinal formalardan alıyorm o yüzden sorun olmadını düsünüom ........
bu arada artı**K** Q DİİL k kullanıcam türkce karakterlerde hehe.......
bu arada gs 100. yılın ilkinde orjinal olanda renklerde bi problem olmadıı görüsündeim ama 3L olanda renklerin böyle olması dogal zaten 3L böle :)