pir@t€ hata diil kasten yaplmıs bise....... ewt smdi bu formaı kesinlikle satasma amacı ile yapmadm sadece onu günü hatrlamak için o günden biseyler kalması için bjkli arkdaslara yaptım...bende kitserverle 3 kaleci forması olarak bunu kullanıom aklıma geldikcede maclarda kullanıom .........tekrar söylüyorm satasma kavga cıkarma amaclı yapmadm böyle bisei ki o günün anlamını tasıyan t-shirtler falanda bulunmakta zatennn......... 3L :o :)
Sarpus giderek kendini gelistiriyorsun tebrikler ama beyaz formaya dikkat et sorttaki adidas logosu sag cizgilerin altında olacak
pir@t€ hayır besiktas için demedim kasten die beyaz forma için formaı benden isteee tugaygökdeniz msnden konstumuzda öle istedi bnde öle yaptım update yaparız ona sora ...........
RedOne normal olan gercekten güzel yalnız şu 3L her seferinde güzel durmuyor bunda olduğu gibi onun için benim tercihim normal olan
ç@rşı_kartalı kardes ne yapiyon ya sen boyle :mad: hergun dahada guzel formalar yapiyon :D simdi artik diger takimlarinda formalarini guzel yapiyon, sadece BJK degil. eline saglik, forma cizmeye devam.....