ZoRo **guzel ama ben 3L sevmiyorum sende NORMAL olanlarda 3L ye gore ayarliyosun renkleri bazilari cok cirtlak veya baska goze batan seyler oluyor o yuzden kanim isinmadi .. normal icin calis 3L icin ayriyetten yap .. ole yapiyosan bole nedense 3L ye gore yapiyosun renkleri ve cok cirtlak duruyo ... ama genelde guzel eline saglik . . .**
ZoRo yo ben real madrid icin diil tumden soyleidm hepsi icin ama arsenal bunlardan biri . ayrica sen tam sim siyah ile boyayip sona onu parlatiyorsun dimi ? onun yerine koyu gri ile boyasan ole bi sorunun olmaz . . .
SonKatip Orjinal Mesajı Yazan: pir@t€ normal 3L yorumlar?(arsenal içindee yorum) :hihi: :hihi: Bu çalışman çok hoşuma gitti nedense. Tebrikler. :winky:
ZoRo bjkli kardesim acele etmene gerek yok goren yorum yapar ne kadar acelecisin burasi chat yeri degil ki koyman ile birlikte yorum alasin 24 icinde yorum geli meraklanma sabirsizlanma :) Eline Saglik . . .