Sarpus realin formada hata var forma yakalı olacak bide sorttaki adidas logosu sag cizgilerin altında olacak
pir@t€ gencler macındaki kaleci forması bjk.... 3L Normal yorumlar??(bu arda bence 3L daha güzel oldu ) :hihi:
pir@t€ e saygı duyarım o senin düsüncen fakat; basit dedigin formanın gercegi de böyle o yüzden benm yapacak biseyim yok :)
pir@t€ ewt 3L isini birazdaha kurcaladm we yeni biseler buldm formaya göre....... we renkler daha canlı olup kırısıklıkların daha gercekci oldunu gördmm.... iste updateler............ ,
tsungeon formaların gerçekten de çok güzel olmuş.tebrik ediyorum.özellikle son gs 3L ler süper bence.bu arada bu "pirate"sız versiyonları senden nası alabilirim onu düşünüyorum.yoksa öyle mi atsam oyuna:) tekrar tebrikler
pir@t€ msn icq dan ulasırsanz yollayablrm isteene ama zaten yakaları da böyle diil buraya koyduklarımın yakası oyunda kullanlacak yakalar diiil düzgün yakalıları isteene gönderebilrm "PİRATE"siz.......
ç@rşı_kartalı walla ne diim harika olmuslar, artik 3L formlarinida super ciziyon ,harika bole devam, cordini formasida super, digerleride super, artik kitmaker diyebiliris sana ;):)
yashh26 formalar baya orjinal gozukuyo...bide beşiktaşın son kaleci formasında çoraplar ( ilk yarı siyah ikinci yarı beyaz ) dı onu bi duzelt istersen.. bu konuda hoşuma gitmeyen tek bişey var...surekli yorumlarr?? yorum yorum ? yazman pek hoş değil..
pir@t€ ewt bi deniiim dedim we basardııma inanıom bu formaı :) normali.... 3Li.......... :hihi: ee yorumlarz?