FaTaL? **bende senin yolunda ilerliyorum yakında muhteşem bi gösterim olcak** :D **Rest in Peace !!** :cool:
pir@t€ yakaya bi update yaptım hatalıdı da.... o diil sorun yani dier arkadaslar yorm yapm ıo yani teq yapan sizlersinz sizde yetrsinz ama konu coq görüntülenio az cewab gelio yaff bu solemee calıstım :,(
pir@t€ coq saol seninde facelerin öyle senin gibi ustalardan yorum almak coq gusel dier ustalrmzdan da alsaq ....
ç@rşı_kartalı supersin kardes, boyle devam et bence bjk formalari en guzel yapan kisilerden birisin (belkide en iisi ;))
erof çok iyisin 3 l kullanman çok cazip geliyo bana senin çalışmalarını takipteyim.ama birazda trabzon yap lütfen 3l.mavi forması bu hafta giydiği lütfen .başarılarının devamını dilerim
pir@t€ bu da senin isteğin ts elimden geldince yapmaa calıstım hataları sölersen ii olur bu arada 3L tekniini kullanmıorm formalar öyle gözükebilr benm teknim de bu :) yorumlar...