DiMuratti avea logosu cok kalitesiz ve sorttaki adidas cizi altina olcak ve adidas cizgilerinin ucu kesimli olmasi lazim yani sonuna kadar devam etmiyo. tebrikler.
erof ÇOK GÜZEL BUNDAN İYİSİ ZATEN TS CLUB TE BULUNUR.ilgine çok teşekkür ederim.başarılarının devamını dilerim.
pir@t€ eski formalardan hosuma gidenlerden biri hosuma giden bi forma ....bjknin yeni amblemi ile yaptm...:) yorumlar
pir@t€ formalarımın son hali..... beyaz forma sort update cubuklu sort update wersiyon 2 turuncu gk update gk mavi vaduz macındaki parcalı sort update bide man utd kırmızı olan dieride lacivert olan oda geliceq yorumlar?
Chenille Orjinal Mesajı Yazan: pir@t€ formalarımın son hali..... beyaz forma sort update cubuklu sort update wersiyon 2 turuncu gk update gk mavi vaduz macındaki parcalı sort update bide man utd kırmızı olan dieride lacivert olan oda geliceq yorumlar? çizgiler çok acemice duruyor
pir@t€ we neden acemice bnce çizgiler gayet net gözüo we coq iii duruo yinede senn yorumun saygı duyarm.......