yusufalper ii olmus tebrikler ellerine sağlık ______________________________ FORMAMA YORUM YAZMAK İSTİYENLER http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=49364&page=4
the answer arkadaşım formalar hakkaten çok hoş ama neden siyahların logolarının altında o şeyler var (siyah kareler) onlar olmasa çok daha ii olcak