Memnuniyetle yorum yaparız.. Formaların göze hoş gözüküyor. Ama Marseille formasına benzeyen formanın ortasındaki o diklemesine kesişen bloklar çok abes durmuş. Haç gibi falan olmasının önemi yok, estetik değiller bence yani..
Şimdi benim de senden bir isteğim olacak. *Eğer mesajlarını yazarken "q", "iiii", "teskkler" gibi çürük bir Türkçe yerine daha itinalı mesajlar atarsan çok sevinirim. Bazen ne dediğini anlamak işkence oluyor..*