pir@t€ arkdslar ilk olarak bi fantasy bjk forması ile baslıorum bi kac gün icnde 2005-2006 formalrına baslıcam bu formam için yorumlarınızı beqliorm
ç@rşı_kartalı bence super, tam SIYAH BEYAZ olmus, ve ColaTurka reklamini cok begendim, tam oturmus devamini bekleriz...
pir@t€ cq saol yorumun icn daha fantasy lerle birlkte 2005-2006 larda geliceq belki 1-2 sene sonra uzmanlasırız forma isnde nede olsa yas daha kucq yaw :)
pir@t€ dier arkdslarda yorumlarını yazarsa cq memnun olrm....... smdi nedn bunu soledn demein cnqu konu 14 kez görntülenmis ancaq 1 kisi yorm yapmıs da ondan soyleme gereği guydum arkdslar............... sayglarr...........
~TuRk W@rrIoR~[PES4] Abi,forma iyi gayet guzel de kollara aveanın yanına sitah cizgiler yapsan(gerci ole mi bilmiyorum) iyi olmaz mı ama forma gercekten iyi olmuş.