Orjinal Mesajı Yazan: "gunes"
dostum bu gs formasını bi pyuna at bak bu koldaki logoyu böyle büyük yaparsan kol kadar olur :D:D
ok onu küçültürz oyunda deneme sansım yok cnqü :)
bu arada sorttaki sertleri öyle sevdim içn öle yaptm yani daha güzel duruo bnce :)
buda Olympiakos Away
