pir@t€ fb cubuklu formasını daha önce cizmstm cok ii olmamıstı ama bu kez basardm galiba nedersnz ? :hihi: yormlar... (cok urastm walla)
Black God ne yazıkki kollardaki logolar hatalı onları dikkatli incele diğer formalarda nasılmış bi bak
Die for You abi yaka yanlış olmuş shirtteki bide uzun kollarda 3 çizginin kesiklerini biraz fazla yapmışsın
pir@t€ yok yaw yaka tmm omlması lazm :) keskleri ayarlarz eer bunlardan baska problem yoksa forma iii olms dieblrm galiba :)
Die for You ewt gerisi ii olmuş;) ha bide kaptanlık bandını kırmızı yaparsan we tr bayrak koyarsan tam olur:D:D:D