pir@t€ bnde tam olarak bilmiodm yakalı mı diilmi o yüzden böle yaptm...... sora update lerz eger yakalısa... bu da valencia.... yorumlar?
pir@t€ real madrid beyaz forma...(macta gördm yakalı formalr :) bunu yaptm yakalı dierini de updatelerm :sly: )
pir@t€ arkdslar buda fb kaleci yorumlar?(bu arada cok urastırdı yaw saatlerdr basındaım bilgisaarın bi yorum yapınız :)) not:bayrak üzernde olan weya baska yerde olan beyaz noktalar nedendir bilmiorm normalde ole diiil yani :)
bibidibabidibu_babidibu yaparız :D valla formayı görmedim; 1-türkiye logosu dışında logolar güsel olmuş 2-çizim güsel 3-başarılar!!
Mc.Speedy Kardeş 1-Çizim Güzel.. 2-Short Güzel.. 3-Tr Logosu İle Avea Yazısı Olmamış..(Kızma) Gerisi güzel.. AferiM kardeşime:)