pir@t€ formalar daha belli diiiil ama mhtemelen böyle olucak...(ama sort tun üst le arka tarafı öle olmaabilr....)
pir@t€ arkdslar neden kmse yorum yapmıo ki?:) bu arada siznlede paylasim....cok mutluuuum WENDETTA dan teklif aldm :):) kabul etmeliiim?:)
Black God Orjinal Mesajı Yazan: pir@t€ arkdslar neden kmse yorum yapmıo ki?:) bu arada siznlede paylasim....cok mutluuuum WENDETTA dan teklif aldm :):) kabul etmeliiim?:) hmm bende almıştım geçen sene tebrikler ama yabancı dilin süper değilse hiç tavsiye etmem söliyim
pir@t€ ywa aslnda süper diil normal olarak :) ama ne biliiim bi scnde yada baska bi sitede olsam tabiki hayr derm de ne bilm...
pir@t€ dortmundları tammladm 4 taneye........ buyrun......... dortmund 1 dortmund 2 dortmund 3 dortmund 4
"nightwolf" ewt hersey cok gusel ama e on logosunu biri ısırmış galiba:) ha bide siyah formalarda sağ yakanın yanında daha siyah bi dikdortgen var o nedir? Genel olarak ta calısmalarının gusel olduğunu soyleyebilirim
Black God sarı formalardaki logolar gene aynı , logoları index veya gif olarak mı küçültüyon ya başka türlü böle görünmez